برای انجام این عمل ابتدا دندانپزشک دندان شما را معاینه می کند و با بررسی رادیوگرافی تشخیص می دهد که پوسیدگی تا چه حد است. روش های جراحی، در صورتی که فردی آبسه پری اپیکال ناشی از پوسیدگی دندان داشته باشد، احتمالاً به یک عصب کشی برای درمان عفونت احتیاج دارد. بهداشت دهان و دندان مؤثر می تواند ار آبسه لثه، بیماری لثه، پوسیدگی دندان و سایر موارد دندانپزشکی جلوگیری کند. در صورت عدم درمان آبسه، به صورت خوراکی یا خانگی یا با روش های دیگر، ممکن است عفونت از طریق استخوان ها یا جریان خون به سایر قسمت های بدن پخش شود، که این امر می تواند تهدیدی برای زندگی باشد. آبسه لثه نشانه عفونت است و بسیار مهم است که به موقع درمان شود تا از شیوع عفونت به سایر قسمت های دهان و بدن جلوگیری شود. اغلب آبسه لثه ناشی از بهداشت ضعیف دندان است. در اغلب موارد، آبسه لثه در نتیجه بهداشت ضعیف دندان ایجاد می شود. دندانپزشک شما نه تنها می تواند علت آبسه لثه شما را تشخیص دهد، بلکه می توانند قبل از گسترش مشکل، روش های درمانی را نیز پیشنهاد کند تا با هرگونه عفونت مقابله شود. روش اول در منزل و روش دوم در مطب و تحت نظر دندانپزشک زیبایی صورت می گیرد.

نهای ایمپلنت با وسایل مخصوص به خود انجام میشود.

در کلینیک بابکان تمام مراحل ایمپلنت به صورت کامل انجام می شود. اگر عفونت گسترش یابد، می تواند منجر به از دست رفتن دندان شود، یا حتی در صورت ورود باکتری ها به جریان خون خطر مرگ وجود دارد. جرمگیری دندان امروزه فکر بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.جرمگیری برای همه دندانها حتی دندانهای ایمپلنت یا کاشته شده موثر است.اما جرمگیری دندانهای ایمپلنت با وسایل مخصوص به خود انجام میشود. یکی از مهمترین مسائلی که لمینت سرامیکی دارد این است که بهشدت به دندانهای طبیعی انسان شبیه است، این به علت شفاف بودن و به شکل مینای دندان بودن مواد سازندهی آن است. تنظیم و اصلاح دندان های مصنوعی یا پروتزها توسط دندانپزشک، در صورتی که علت آن نامناسب بودن دندان های مصنوعی باشد، موجب کاهش تحریکات و التهاب می شود. جرمگیری و پاکسازی عمیق این کار توسط دندانپزشک، در صورتی که علت آبسه لثه های ناسالم باشد، انجام می شود. بنابراین ترک سیگار کشیدن و استعمال دخانیات می تواند خطر ابتلا به بیماری لثه را کاهش داده و به بهبود سریع تر لثه ها کمک کند. در این موارد نادر، یک دندانپزشک ممکن است عمل جراحی را برای کشیدن دندان یا رفع هرگونه آسیب استخوانی انجام دهد.

سیگار کشیدن به علاوه می تواند اثربخشی درمان بیماری لثه را نیز کاهش دهد. افراد مبتلا به آبسه لثه برای تشخیص و درمان باید به دندانپزشک متخصص لثه مراجعه کنند. با سلام تورم بعد از جراحی طبیعیه اگر بعد چند روز کمتر نشد به دندانپزشکتون مراجعه کنید. سپس یک تری با پوتی قالب گیری (موادی بطونه مانند) با غلظت بسیار پر می شود و بر روی دندانها قرار می گیرد و همان جا چند دقیقه ای می ماند. بهداشت خوب دهان و دندان ها و استفاده از ضد باکتری های طبیعی مانند نمک در جلوگیری از این بیماری

بسیار موثر هستند. انتخاب رنگ لمینت بسیار مهم و پراهمیت است. دندان های بسیاری از افراد ممکن است به دلایلی مورد آسیب واقع شوند از جمله این آسیب ها می توان شکستگی دندان را نام برد؛ اگر دندان های شما دچار شکستگی شوند ظاهر خوبی را برای چهره شما به وجود نمی آورند، مخصوصا هنگام لبخند زدن. در صورتی که بیماری شدید لثه (پریودنتیت) با آنتیبیوتیکدرمانی و جرمگیری دندان، درمان نشود، ممکن است نیاز به جراحی فلپ (Flap surgery) داشته باشید. عفونت های شدید لثه می تواند به دندان ها و استخوان های اطراف آن آسیب برساند.

اگر آبسه درمان نشود، استخوان را از بین می برد و باعث می شود عفونت از لثه ها به داخل دهان منتقل شود. التهاب آبسه لثه ناشی از عفونت باکتریایی است. در حالی که بعید است که داروهای خانگی بتوانند عفونت را درمان کنند، اما می توانند درد را کاهش داده و از ایجاد آبسه های بیشتر جلوگیری کنند. این روش از این ایده بدست می آید که می توان از چهار ایمپلنت برای جایگزینی کلیه دندان ها در یک قوس واحد (بالا یا پایین) استفاده کرد. شست وشوی دهان با آب گرم و مخلوط نمک یکی از آسان ترین روش ها برای تسکین تورم، درد و التهاب است فقط مقدار کمی از نمک دریایی را در یک فنجان آب گرم حل کنید و حدود 15 ثانیه در دهان خود قرقره و بیرون بریزید . در روش سنتی زدودن پلاکها و جرمها با تراشیدن و زدودن با استفاده از ابزار متفاوت انجام میشود که زمان بر و معمولاً برای بیمار ناخوشایند است. فصل سوم سریال پایتخت که در نوروز سال ۱۳۹۳ از تلویزیون ایران پخش شد، نمونه آشکار و بیسابقهای از تبلیغات در سریالهای ایرانی بود، بهطوریکه به بهانههای مختلف پروژه اطلس مال که اسپانسر سریال پایتخت بود در سکانسهای مختلف تبلیغ میشد؛ با همه اینها این تبلیغات در هیچیک از فصلهای دیگر این سریال دیده نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *