اما با این جال توصیه دندانپزشکان این است که حتما سالی یک بار جرم گیری را در برنامه بهداشتی خود قرار دهید. توصیه دندانپزشکان به این افراد خرید کیت های بلیچینگ دندان خانگی است. حتی اگر رنگدانه های رنگی روی پروتز وجود نداشته باشد، دندانپزشک شما ممکن است توصیه کند که پروتز را فقط یک شب در آب نگه دارید. توصیه می شود روزانه دندان های خود را با خمیردندان بر پایه فلوراید مسواک بزنید تا از پلاک و حفره ها و پوسیدگی دندان خلاص شوید. پیشگیری بهتر از درمان است، پس سعی کنیم به دندان های خود اهمیت دهیم و با مسواک زدن و نخ کشیدن از خرابی آن ها و بیماری های لثه جلوگیری کنیم. برای کسانی که مینای دندان ضعیفی دارند، دچار پوسیدگی و بیماری های لثه هستند معمولاً لمینت انتخاب خوبی نخواهد بود. بعضی افراد ممکن است با روش لمینت دندان آشنایی داشته باشند و یا حتی خودشان این کار را انجام داده باشند ولی نیز ممکن است که افرادی با این روش آشنایی نداشته و اطلاعاتی در مورد آن ندارند برای همین در ادامه مطلب به معرفی این روش خواهیم پرداخت. سفید کردن خانگی دندان با استفاده از جوش شیرین به تنهایی با آب ساده می تواند برای سفیدی دندان و از بین بردن پلاک آن مفید باشد.

ن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

4. دهان خود را با آب بشویید. 3. دهان خود را کاملاً بشویید. 3. دهان خود را با آب بشویید. پراکسید هیدروژن یکی دیگر از مواد سفید کننده خانگی دندان ها است که به طور گسترده در دهان شویه ها و خمیردندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. 1. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با دو قاشق غذاخوری 3٪ پراکسید هیدروژن ترکیب کنید. ترکیبی از پراکسید هیدروژن و جوش شیرین باعث آزاد شدن رادیکالهای آزاد می شود که در شکسته شدن پلاک و از بین بردن لکه ها از دندان های شما کمک کند و باعث سفید کردن خانگی دندان میشود. در حالی که فلوراید موجود در خمیر دندان دندان شما را از خراب شدن محافظت می کند و به از بین بردن لکه ها کمک می کند ، طبیعت ساینده جوش شیرین می تواند به صیقل دادن دندان های شما کمک کند و باعث سفید کردن خانگی دندان میشود. به همین علت دندانی که لمینت شده، مینای نازکتری دارد و دیگر بدون لمینت یا روکش دندان نمیتوان آن را رها کرد. این روش نسبت به سایر روش ها همچون کامپوزیت و لمینت عارضه جدی ندارد. اگر درباره نحوه لمینت دندان اطلاعات کافی داشته باشید قطعا جلسات مشاوره و خروجی کار نیز موفق خواهد بود.

این نه تنها دندان های شما را سفید تر می کند بلکه در مقابل میکروب های دهان و پلاک نیز موثر است. او علاوه بر تصویربرداری از فک، باید بافت های نرم، رگ های عصبی و رگ های خونی را نیز معاینه کند. هنگامی بافت عصبی یا مغز دندان آسیب میبیند، متلاشی میشود و باکتریها شروع به تکثیر درون محفظه مغز یا پالپ دندان میکنند. نور آن LED یا هالوژن می باشد. 2. کمی از این مخلوط را روی انگشت خود بکشید و آن را روی دندانهای خود بمالید. آب لیمو کمی اسیدی است و به از بین بردن تغییر رنگ دندان کمک می کند. دندان پزشک استخوان را مورد بررسی قرار می دهد که در بهترین حالت باید صاف و مسطح باشد، در صورتی که شکلی متفاوت داشته باشد، متخصص ایمپلنت با دریل دندان پزشکی، استخوان را تغییر می دهد تا در ایده آل ترین حالت قرار بگیرد تا شرایط برای قرار دادن ایمپلنت مناسب باشد. 2. از این خمیر برای 1 تا 2 دقیقه به آرامی مسواک زدن دندان های خود استفاده کنید. به دلایل مختلف دندان های شما می توانند تغییر رنگ دهند. این عوامل شامل عوامل بیرونی مانند قهوه، نوشیدنی و مواد غذایی و عوامل ذاتی مانند تغییر رنگ عاج دندان است.

بعد از مصرف مایعات اسیدی دهان خود را با آب گرم بشویید.

اگر هم تغییر رنگ بدهند، با پولیش به حالت اولیه برگردانده می شوند. این باعث میشود آنها را ارزان و قوی و سنگین معمولاً با وزن بیش از ۱۱۳ کیلوگرم (۲۴۹ پوند)است ولی دریچه منهول کامپوزیتی در مقایسه با چدنی و انواع دیگر بسار سبکتر میباشد. بله، ترکیب شیمیایی جوش شیرین (بی کربنات سدیم) باعث می شود که به آرامی ساینده شود و به سفیدی دندان کمک می کند. اهمیت مسواک و نخ دندان در این جا مشخص می شود که در صورت عدم مسواک زدن این مواد با اسید دهان ترکیب شده و موجب التهاب یا عفونت می گردد. 3. آن را 2-3 دقیقه بگذارید و سپس دهان خود را با آب بشویید. بعد از مصرف مایعات اسیدی دهان خود را با آب گرم بشویید. این نه تنها به از بین بردن میکروب های دهان و پلاک کمک می کند بلکه به عنوان یک ساینده خفیف عمل می کند و یکی از بهترین راه ها برای سفید کردن خانگی دندان میباشد. هجدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ توسط انجمن جراحان دهان – فک و صورت در شهر تهران برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *