بسیاری از افرادی که برای کامپوزیت مراجعه می کنند با این پرسش مواجه اند که تفاوت لمینیت و کامپوزیت چیست. یکی از معایب لمینیت ها تراش دندان ها است. بنابراین انتخاب پزشک بسیار هم تر و کلیدی تر از انتخاب نوع برند ونیر کامپوزیت است . بنابراین قبل از هرگونه اقدامی با پزشک خود درباره رنگ های پیشنهادی وی بعد از معاینه مشورت کرده و بهترین رنگ را از نطر خود انتخاب کنید همینطور شما می توانید برای مشاوره رایگان درباره ونیر کامپوزیت و انتخاب رنگ مناسب لبخند و چهره با مشاورین ما به صورت رایگان تماس بگیرید . کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام کرد که موضوع را بهطور جدی پیگری کرده و از وزارت بهداشت توضیح خواهد خواست. دندان های شما در هر مرحله ای از خرابی که باشند ما با استفاده از پزشکان مجرب و متد های روز دنیا در بخش دندان به شما کمک خواهیم کرد و در کنار شما خواهیم بود تا لبخند زیبای رضایت شما را ببینیم . دندان های خراب و نا فرم علاوه بر کاهش اعتماد به نفس به سلامتی شما هم ضرر می رسانند همچنین داشتن دندان هایی زیبا نشانه زیبایی یک فرد است با توجه به این امر ما در کلینیک زیبایی مهرزاد لبخندی زیبا را به شما هدیه خواهیم داد .

جرم گیری دندان در خانه

در حقیقت کامپوزیت دندان یک لایه شبیه دندان است و همرنگ آن است که مانند ناخن روی دندان های شما می چسبد و ظاهر زیبا تری به دندان های آسیب دیده شما می بخشد. کامپوزیت های مورد استفاده در این کلینیک آمریکایی و سوئیسی می باشد که از دوام بسیار بالایی نسبت به سایر کامپوزیت ها برخوردار است. مراقبت های بعدی و معاینات منظم آخرین اما نه کم اهمیت ترین ویژگی کلینیک دندانپزشکی VIP وقابل اعتماد است به این صورت که حتی پس از پایان درمان نیز بیمار را زیر نظر دارند. به همین دلیل توصیه میشود برای دندانهای عقب که زیبایی اهمیت کمتری دارد از آمالگام و برای دندانهای جلو که هنگام لبخند قابل دیدن است از کامپوزیت استفاده کنید. کامپوزیت ای پی اس نیز به دلیل وجود مواد سرامیکی از مقاومت و درخشندگی بسیار خوبی برخوردار است. این کامپوزیت دارای قیمت پایین ترین نسبت به کامپوزیت ای پی اس برخوردار است. ۲- کامپوزیت توکویاما بهتر است یا کامپوزیت ای پی اس؟

البته لازم به ذکر است که پس از کشیدن دندان تا مدت زمان دو روز از ناحیه، چرکهایی بیرون میآید ولی اگر این مواد زرد نگ یا سفید رنگ بعد از مدت زمان سه روز ادامه پیدا نمودند باید حتما به دندانپزشک مراجعه نمایید. باید در انتخاب رنگ ونیر کامپوزیت دندان بسیار دقت کنید زیرا بسته به نوع لبخند شما و پوست شما رنگ هایی که مناسب شما است می تواند با دیگری متفات باشد . مقاومتی که مواد کامپوزیت در مقابله با فشار نشان خواهد داد از مهمترین عواملی است که مخصوصاً در دندانهای خلفی (آسیاب) باید موردتوجه قرار گیرد. عواملی نظیر نوشیدن قهوه، داروهای بخصوص نظیر آهن مایع خوراکی، استفاده از دهانشویه و خمیردندانهای بخصوص و استعمال تنباکو میتوانند بر روی سطح و بین دندانها را لکهدار کند. ارتفاع لثه سرویکال (از نظر سطح و موقعیت قرارگیری) باید در دندان­های سانترال و کانین متقارن باشد. همچنین احتمال نیاز به کانتورینگ لثه در حین پیوند لثه وجود دارد. در این مطلب با خدمات دندان پزشکی کلینیک زیبایی مهرزاد از جمله کامپوزیت دندان بیشتر آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید . در ادامه با کامپوزیت دندان و نمونه کار های کامپوزیت کلینیک مهرزاد بیشتر آشنا می شوید.

در تصویر زیر می توانید برخی از نمونه کار متخصص دندانپزشکی را در کلینیک مهرزاد مشاهده کنید. تصویر زیر نمونه ای از کامپوزیت دندان است که در کلینیک مهرزاد انجام شده است. جرم گیری دندان به سه روش انجام میشود: در یک روش با استفاده از قلم دستی، جرم گیری دندان انجام میشود. از وارد کردن فشار زیادی به دندانها مثل شکستن آجیل خودداری کنید. بسته به وضعیت دندانها و سلیقه شما در مورد رنگ و درخشندگی روکش دارد. این امر میتواند ناشی از موقعیت نادرست دندانها یا دو فک نسبت به هم باشد، یا ممکن است درجاتی از هر دو مشکل در یک فرد موجود باشد. از PALFIQUE LX5 برای بیمارانی که به متاکریلیک و مونومرهای مرتبط حساسیت دارند یا به آن حساسیت دارند استفاده نکنید. از این محصول برای اهدافی غیر از موارد ذکر شده در این دستورالعمل استفاده نکنید. برای بسیاری از مراجعین انتخاب برند کامپوزیت دندان دشوار می باشد و بعضی از مراجعین نیز انتخاب را به دست پزشک خود می دهند در هر صورت یکی از موارد مهم در ونیر کامپوزیت انتخاب برند آن می باشد در زیر بهترین برند های ونیر کامپوزیت کشور ژاپن و آمریکا را مشاهده می کنید که در بسیاری از کلینیک های تهران از جمله کلینیک زیبایی مهرزاد استفاده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *